Historia
Początki działalności firmy Sed Fryz w branży fryzjerskiej i kosmetycznej sięgają roku 1994. W początkowym okresie, działając jako tradycyjna hurtownia fryzjerska zajmowaliśmy się dystrybucją regionalną różnych marek dostępnych w kraju, kierując się zawsze ku produktom oferującym w danym czasie najlepszą jakość i konkurencyjne ceny. Z tą myślą, kilka lat później, rozpoczęliśmy poszukiwania ciekawych marek poza granicami kraju konsekwentnie rozbudowując portfolio oferowanych produktów.
obecnie
Obecnie, prowadząc dystrybucję na terenie całego kraju, jesteśmy wiodącym importerem i dystrybutorem kosmetyków i narzędzi fryzjerskich. Razem z firmą Proximus współtworzymy grupę ProUroda i mamy zaszczyt reprezentować w Polsce kilkanaście profesjonalnych brandów. Dbając o możliwie szeroką dostępność oferowanych przez nas produktów rozwijamy dystrybucję bezpośrednią do salonów fryzjersko - kosmetycznych. Dysponujemy blisko 20 opiekunami handlowymi. Współpracujemy też z ponad 180 sklepami i hurtowniami fryzjersko - kosmetycznymi w kraju i poza jego granicami. Z dużym sukcesem wprowadzamy także do dystrybucji marki własne, które tworzymy i rozbudowujemy w oparciu o współpracę z najlepszymi laboratoriami kosmetycznymi w Europie i na świecie.
FILOZOFIA
Od początku działalności z uwagą dobieramy i konsekwentnie poszerzamy portfolio produktów w oparciu o współpracę ze sprawdzonymi dostawcami, oferując szeroki asortyment kilku tysięcy profesjonalnych produktów do salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Dzięki zaufaniu naszych klientów i współpracowników budujemy pozycję solidnego partnera zarówno dla salonów jak i dla dystrybutorów.
Współpraca
Serdecznie zapraszamy do współpracy salony fryzjerskie i kosmetyczne z całego kraju, jak również hurtownie, sklepy i dystrybutorów z branży fryzjersko - kosmetycznej. Zapewniamy, że dzięki szerokiej gamie dostępnych brandów, każdy znajdzie u nas wiele ciekawych propozycji. Zachęcamy do współpracy również osoby z pasją, chcące współtworzyć i powiększyć naszą sieć sprzedaży bezpośredniej do salonów, dla których bezpośredni kontakt z klientem będzie nie tylko obowiązkiem, ale również przyjemnością.